We are looking a motivated and organized HR Officer. The ideal candidate will be responsible for managing HR and administrative tasks to ensure the smooth operation.

Responsibilities:

  • Assist in recruitment processes including job postings, screening resumes, scheduling interviews, and conducting reference checks.
  • Maintain employee records and ensure compliance with HR policies and procedures.
  • Manage office supplies and equipment, ensuring availability for staff.

Requirements:

  • Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or related field. (Preferred)
  • 6 months to 1 year of experience as HR & Administrative Officer.
  • Excellent communication and interpersonal skills.

Benefits:

  • Opportunity to work in a creative and dynamic environment
  • Potential for career growth and development
  • Annual Paid Leaves

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Fedral B Area, کراچی, پاکستان
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
زیادہ سے زیادہ تجربہ:
اہم نہیں ہے
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۹, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۸, ۲۰۲۴

Winklin

رابطہ مرکز · 51-100 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

HR Officer

Onyx Developer Group, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
نومبر ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

HR Officer

Midjac, لاہور, پاکستان
نومبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

HR Officer

Search O Pal, کراچی, پاکستان
نومبر ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

HR Officer

Antpower Tech Private Ltd, لاہور, پاکستان
نومبر ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!