Real Estate Experience is Preferred

Communication Skills: Good communication skills are required both English and Urdu (Verbal and written).

Client Interaction: Serve as the first point of contact for client inquiries via phone, email, or in person. Ensure all client interactions are handled with professionalism, courtesy and promptness.

Problem Solving: Address and resolve client concerns efficiently and effectively. This includes clarifying issues, researching and exploring answers and alternative solutions, and implementing solutions.

Appointment Coordination: Schedule and confirm appointments.

Follow-Up: Conduct post-interaction follow-ups to ensure complete satisfaction and to foster relationships that encourage client loyalty.

Feedback Collection: Gather client feedback and communicate this information to the relevant departments to improve our services and client experience.

Team Collaboration: Work closely with sales agents and other departments to ensure seamless service and support across all stages of the client journey.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۳, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جون ۰۳, ۲۰۲۴

Rise Realty

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 11-50 ملازمین - راولپنڈی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Nessovo, لاہور, پاکستان
جون ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MARS BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جون ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative (CSR)

Pulse IT Solution, لاہور, پاکستان
جون ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MobitSolutions, لاہور, پاکستان
جون ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!