Key Responsibilities:

  • Help Amazon and eBay customers with their questions and problems using phone, email, and chat.
  • Assist customers with orders, tracking, and returns.
  • Work with our team to solve more complicated customer issues.
  • Keep customer records up-to-date.

Qualifications:

  • You need to be good at English, both speaking and writing.
  • You should be friendly and able to work in a fast-paced environment.
  • It's important to be a good problem-solver and pay attention to details.
  • You should care about customers and be willing to go the extra mile.
  • Any previous customer service experience is a bonus.

What We Offer:

  • You'll start with a salary of 35,000 PKR per month, and it will go up after your probation period.
  • There are chances to grow and learn in your career here.
  • We have a supportive and friendly work environment.
  • We will give you training and tools to help you do your job well.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۲۴, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۲۳, ۲۰۲۳

Pinformative

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - راولپنڈی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Vegas Cosmetics, اسلام آباد, پاکستان
ستمبر ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Cloud Qlick, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Xcom, کراچی, پاکستان
ستمبر ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Journey Junction, لاہور, پاکستان
ستمبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!