We are seeking dedicated and customer-focused individuals to join our dynamic call center team. As a CSR, you will be the first point of contact for our customers, providing exceptional service, resolving inquiries, and ensuring customer satisfaction

Key Responsibilities:

  • Answer phones and respond to customer requests
  •  Provide customers with product and service information
  • Identify and resolve customer issues using the computer system
  • Provide excellent customer service, ensuring a positive experience for clients.
  •  Follow-up on customer complaints
  •  Enter tracking and coding information accurately
  • Conduct Customer Satisfaction surveys
  • Receivables Recovery and Follow up calls
  • Social Media Handling
  • Email Support

Qualifications:

  • Graduation in any field.
  • Ability to handle pressure with empathy
  • Should be flexible with the timings
  • Fluency in English with neutral accent
  • Minimum 1-2 years contact center experience required
  • Computer literate with the ability to learn customer service software applications and the ability to type 30 wpm
  • Should be flexible to work in different shift timings 24/7

Why Ovex Tech?

  • Dynamic Environment: Be part of a fast-paced and growing company.
  • Growth Opportunities: Work in a stimulating environment and contribute to our continued success.
  • Operation Timings are 24/7. Single shift duration would be 8 hours including 1 hour break.
  • Timings: 8 am to 4 pm, 4pm to 12.00 am, 12.00 am to 8.00 am - 06 days a week and 01 day off as per roster

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
7 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Lahore Medical Society, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱۸, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۱۷, ۲۰۲۵

Ovex Technology Pakistan Pvt. Ltd.

خدمات · 301-600 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Services Representative

Super Sky Travel, اسلام آباد, پاکستان
جنوری ۱۸, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Services Representative

Bestax, لاہور, پاکستان
جنوری ۱۵, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Services Representative

Hamdan IT Tech, فیصل آباد, پاکستان
دسمبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

Clover Nest, لاہور, پاکستان
دسمبر ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!