We are looking for a Call Center Representative that will be the liaison between our company and its current and potential customers. The successful candidate will be able to accept ownership for effectively solving customer issues, complaints and inquiries; keeping customer satisfaction at the core of every decision and behavior.

Responsibilities

  •  Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner
  •  Follow communication “scripts” when handling different topics
  •  Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives
  •  Seize opportunities to upsell products when they arise
  • Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile
  •  Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way
  •   Frequently attend educational seminars to improve knowledge and performance level
  • Meet personal/team qualitative and quantitative targets

Requirements and skills

  •   Previous experience in a customer support role
  •  Track record of over-achieving quota
  • Strong phone and verbal communication skills along with active listening. 
  • Outstanding ability to think creatively and strategically and identify and resolve problems.
  • Expertize in different link-building techniques and improve leads.
  • Execute on-site and off-site SEO strategies.
  • Track, report, and analyze website analytics
  • Analyzing keywords and SEO techniques used by competitors
  • You will be responsible for managing all SEO activities, such as content strategy, link building, and keyword strategy, to increase rankings on all major search networks.
  • Skills in both on-page and off-page optimization
  • Researching and implementing content recommendations 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۱۴, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۱۴, ۲۰۲۴

Atrium Solutions

رابطہ مرکز · 51-100 ملازمین - لاہور

pAtrium Solutions Pvt Ltd/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent

Mineart Solutions, کراچی, پاکستان
نومبر ۲۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Asquare Global, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent – Outbound

Digi Nest, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Apex Telecommunications, راولپنڈی, پاکستان
نومبر ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!