We're on the lookout for dedicated individuals to join our dynamic Customer Care team! If you have previous experience in handling customer complaints and thrive in providing exceptional service, we want YOU!

Requirements:

  • Previous experience in customer care, specifically in managing and resolving customer complaints.
  • Unwavering commitment to providing exceptional client service.
  • Ability to work independently and as part of a collaborative team.
  • Handle many inbound and outbound calls to customers and clients.
  • Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively.
  • Experience in lead generation or customer service roles is preferred.
  • Effective communication skills and a passion for ensuring customer satisfaction..
  • Male & Females both candidates preferred.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
35+ آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۰۸, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۰۹, ۲۰۲۴

MCS Digitizing

بی پی او · 51-100 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

United Bank Limited (UBL), , پاکستان
نومبر ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Pure Chitral, کراچی, پاکستان
نومبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Mahir, لاہور, پاکستان
نومبر ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

BEM Solutions, لاہور, پاکستان
نومبر ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!