The Customer Services Representative (CSR)- sales is responsible for handling customer inquiries, providing product information and driving sales through excellent customer service. This role requires a proactive individual with strong communication skills and a passion for helping customers. 

Responsibilities:

  • Provide accurate information about products and services.
  • Assist customers with product selection and purchases.
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions, and follow up to ensure resolution.
  • Ensure customer satisfaction and provide feedback to the store management team.
  • Keep records of customer interactions, transactions, comments, and complaints.
  • Manage incoming calls and customer service inquiries.
  • Assist customers in selecting products that best meet their needs.
  • Upsell and cross-sell products to maximize revenue.

Benifits:

  • Competitive salary package
  • Ongoing training and professional development opportunities
  • Supportive and dynimic team environment.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
30 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
20 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
ایک سال سے کم - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۲۵, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جون ۲۵, ۲۰۲۴

Zam Mart (Smc-Private) Ltd

E-Commerce / E- Business · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Taurus BPO, لاہور, پاکستان
جون ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MARS BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جون ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Redwood Leads, اسلام آباد, پاکستان
جون ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative (CSR)

Pulse IT Solutions, لاہور, پاکستان
جون ۲۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!