• Responding to customer inquiries via online chat in a timely and efficient manner.
  • Keeping up to date with company policies, procedures, and products to effectively answer customer questions.
  • Providing feedback to the management team on areas for improvement in the customer support process.    
  • Maintaining a high level of customer satisfaction by demonstrating empathy, patience, and a positive attitude.  
  • Providing customers with product and service information as needed.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۳۰, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۹, ۲۰۲۳

US Experts

خدمات · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Chat Support Executive

T-Marketing, لاہور, پاکستان
ستمبر ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Executive

PNY Trainings, لاہور, پاکستان
ستمبر ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Executive

Genex Solutions, لاہور, پاکستان
ستمبر ۰۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Executive

UI Trax Pvt ltd, لاہور, پاکستان
ستمبر ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!