As a Call Center Agent and verifier in our call center, your primary responsibilities will include:

  • Verifying the information provided by customers to ensure accuracy and completeness.
  • Cross-checking customer details against company guidelines and protocols.
  • Communicating with customers to confirm their information when necessary.
  • Transferring verified customer information to the closer for further processing.
  • Identifying discrepancies in customer data and resolving them promptly.
  • Maintaining confidentiality and adhering to company policies.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۲۳, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۲۳, ۲۰۲۵

Unified Systems

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent

Bright Furture Call Center, لاہور, پاکستان
جنوری ۰۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Call Center Agent

Leape Start, لاہور, پاکستان
جنوری ۱۸, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Call Center Agent

D&B Solutions, لاہور, پاکستان
جنوری ۱۹, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Call Center Agent

Vortex Wave, لاہور, پاکستان
جنوری ۱۴, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!