• Respond to customer inquiries, complaints, and requests via various channels such as phone, email, chat, or social media.
  • Provide information about products or services, answer questions, and resolve issues to ensure customer satisfaction.
  • Maintain accurate records of customer interactions and transactions.
  • Collaborate with other departments to resolve complex issues and escalate problems when necessary.
  • Identify and assess customers' needs to recommend appropriate solutions.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Gajju Matah, لاہور, پاکستان
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۲۸, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۲۸, ۲۰۲۴

Toyota Jinnah Motors (Pvt) Ltd

گاڑی · 101-200 ملازمین - لاہور

.......

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Relation Officer

Life Bridge Group of Companies, لاہور, پاکستان
اپریل ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Sales Representative

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مئی ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مئی ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مئی ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!