•  Issue, manage, and analyze required, routine reports including inventory reports, cash control reports, sales reports.
  • Manage new store/outlet openings.
  • Contact Store Manager and other retail staff to communicate relevant information.
  • Visit retail outlets.
  • Monitor inventory levels to determine the need for stock supply at each retail outlet.
  • Maintaining accurate records of all pricing, sales, and activity reports.
  • Ensuring execution of monthly stock taking
  • Responding to customer complaints and comments
  • Analyzing customers feedback and recommending management to increase product portfolio.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۵, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۴, ۲۰۲۴

TMG Ventures

تعمیرات / سیمنٹ / دھاتیں · 51-100 ملازمین - گجرانوالہ

TMG Specialises in Interior, Construction and Furniture Business

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Assistant Manager Outlet

TMG Ventures, اسلام آباد, پاکستان
نومبر ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!