The person will be responsible for making call for closure of the maximum number of complaints assigned. The person should have good communication skills, a proven ability to deliver customer quality service on schedule, and the energy, motivation, and communication skills to play a key role in a dynamic, growing technology-based company.

Qualifications:

  • Good communication and interpersonal skills
  • Teamwork, discipline, and time management.
  • Stress Management
  • Good in Microsoft Office (Word & Excel)
  • Flexible and adaptable

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
SMCH Shahrah-e-Faisal, کراچی, پاکستان
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۰۵, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۰۴, ۲۰۲۳

The Resources Group

بی پی او · 601-1000 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!