We are looking for a Call Center Sales Representative. You will answer incoming calls from customers who want to place orders, respond to inquiries, manage complaints. 

Responsibilities:

  • Identify customer's needs, clarify information, research every issue and provide solutions according to their queries.
  • Seize opportunities to up sell products when they arise.
  • Keep records of all conversations and do follow ups.
  • Meet personal, team qualitative and quantitative targets.

Requirements:

  • Strong phone and verbal communication skills along with active listening.
  • Ability to multi-task, set priorities and manage time effectively.
  • Atleast, 1 year of experience in a call center is required.
  • Ability to handle stressful situation appropriately.
  • Salary will be discussed in the interview as per your experience and your skills but you can make up to 40k - 60k per month. 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Wapda Town, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
17 - 31 سال
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
تجربہ:
ایک سال سے کم - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۲, ۲۰۲۱
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۲, ۲۰۲۱

TechGeek

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Luna Pakistan, لاہور, پاکستان
مئی ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

MDZ Dropshipping, لاہور, پاکستان
مئی ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Cleansol Corporation, ملتان, پاکستان
مئی ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Virtue Outsourcing, کراچی, پاکستان
مئی ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!