Responsibilities

  • As a Customer Service Agent, your primary responsibilities will include:
  • Handling Customer Inquiries: Respond to customer inquiries via phone, email, and chat, ensuring all queries are answered promptly and accurately
  • Maintaining Customer Records: Update customer information in the database and keep records of all interactions.

Requirements

  • To be successful in this role, candidates should have the following:
  • Fluent English Communication Skills: Ability to speak and write clearly and effectively in English. Multilingual candidates are a plus.
  • Customer-Centric Attitude: Strong desire to help and support customers, ensuring a positive experience.

Perks and Benefits

  • Competitive salary
  • Commission: Attractive performance-based commission structure.
  • Professional Growth: Opportunities for career advancement and skill development

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
20 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول صرف
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۰۳, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۰۲, ۲۰۲۵

Tech Bess

ٹیلی کمیونیکشن/آئی ایس پی · 201-300 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Agent

H2O Bathroom Fittings, کراچی, پاکستان
جنوری ۰۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Agent

Shop for Less LLC, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جنوری ۰۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Recovery / Customer Service Officer

Whispering Pines, اسلام آباد, پاکستان
دسمبر ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Specialist

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
جنوری ۰۱, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!