• Provide exceptional customer service to both existing and potential clients through phone calls.
  • Answer customer inquiries, troubleshoot problems, and offer solutions related to our field team management software.
  • Identify sales opportunities with inbound leads and convert them into paying customers through clear and compelling communication.
  • Process orders, manage accounts, and ensure customer satisfaction.
  • Contribute to a positive and collaborative work environment.

To be successful, you should have:

  • Excellent verbal communication and active listening skills.
  • A confident and professional phone demeanor.
  • A strong understanding of customer service principles and a commitment to exceeding expectations.
  • The ability to learn quickly and adapt to new technologies.
  • A positive and results-oriented attitude.
  • Experience in a customer service or sales role (a plus).

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
4 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Ferozepur Road, لاہور, پاکستان
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم (Have some experience of CSR)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۴, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جون ۰۳, ۲۰۲۴

Tarsil Systems (Pvt.) Ltd.

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - لاہور

We provide Field force management application with ERP

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Nessovo, لاہور, پاکستان
جون ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MARS BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جون ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative (CSR)

Pulse IT Solution, لاہور, پاکستان
جون ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MobitSolutions, لاہور, پاکستان
جون ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!