1. Ensuring smooth day-to-day operations of the office, including maintaining office supplies, equipment, and facilities.

  2. Overseeing administrative staff and delegating tasks as necessary. This could involve managing schedules, assigning duties, and conducting performance reviews.

  3. Managing the physical workspace, including maintenance, repairs, and renovations. This might also involve overseeing contracts with cleaning services, utilities, and property management.

  4. Providing support to other departments or senior management, such as scheduling meetings, handling correspondence, and organizing events.

  5. Collaborating with finance departments to manage administrative budgets, track expenses, and ensure compliance with financial policies.

  6. Developing and implementing administrative policies and procedures to streamline processes and ensure compliance with regulations.

  7. Overseeing relationships with vendors and service providers, negotiating contracts, and evaluating vendor performance.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
عمر:
40 - 55 سال
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
15 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۱٦, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۱۵, ۲۰۲۴

SOS Pakistan

سلامتی / قانون نافذ کرنے والے · 1-10 ملازمین - ملتان

SOS Pakistan .

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Head of Administration Security & HSC

خفیہ , کراچی, پاکستان
نومبر ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Accountant

Ravi Group of Companies, لاہور, پاکستان
نومبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Accountant

Ilyas Group Of Industries Limited, گجرانوالہ, پاکستان
اکتوبر ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

IT Support Executive

A. R. M Group of Companies, کراچی, پاکستان
اکتوبر ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!