• Manage large amounts of incoming phone calls
  • Generate sales leads
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
  • Meet personal/customer service team sales targets and call handling quotas
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
  • Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
  • Follow communication procedures, guidelines and policies
  • Take the extra mile to engage customers

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۴, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۳, ۲۰۲۴

SOLARIS - BOLT Energy Solutions

انجینرنگ · 51-100 ملازمین - فیصل آباد

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Nessovo, لاہور, پاکستان
جون ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MARS BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جون ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative (CSR)

Pulse IT Solution, لاہور, پاکستان
جون ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MobitSolutions, لاہور, پاکستان
جون ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!