We are hiring Customer Services Executive

Qualifications and Requirements:

Education: Minimum Intermediate or equivalent (Bachelor’s degree preferred).

Experience: Previous experience in a customer service or call center role is a plus but not mandatory.

Skills:

  • Excellent verbal and written communication skills in English.
  • Strong interpersonal skills with the ability to build rapport with customers.
  • Problem-solving abilities and a customer-centric approach.
  • Basic computer proficiency and familiarity with CRM software is a bonus.

Work Environment:

  • Ability to handle high call volumes and work efficiently under pressure.
  • Flexibility to work night shifts (as per company policy).

Additional Requirements:

  • Positive attitude and a team-oriented mindset.
  • Willingness to learn and adapt to new processes and tools.
  • Punctuality and reliability are critical for this role.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۲۸, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۲۷, ۲۰۲۴

Rising Tech Solutions

رابطہ مرکز · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Services Executive

Pak Trans (Pvt) Ltd, اسلام آباد, پاکستان
نومبر ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Executive

Omega Group, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
نومبر ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Executive

AffinityVibez Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
نومبر ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
نومبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!