Your role will involve receiving and responding to client requests through multiple communication channels, logging and tracking queries in the CRM, and ensuring timely and efficient resolution of all requests.

Exceptional politeness, empathy, and problem-solving skills are essential as you support clients through often sensitive and urgent situations.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Bachelor's degree in Business, Communications, or a related field.
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال (Proven experience in customer service, client management or a similar role)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۳۰, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۲۹, ۲۰۲۴

RESQ999

خدمات · 11-50 ملازمین - اسلام آباد, کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Executive

FDS Communications, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
نومبر ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Karma Software Solutions, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

ZAFF Institute, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Zai Electronics, کراچی, پاکستان
نومبر ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!