We are looking for a Customer Service Representative. This role requires strong communication skills, problem-solving abilities, and a commitment to delivering exceptional customer support.

Key Responsibilities:

Customer Interaction:

  • Making calls to prospects in USA.
  • Provide prompt and courteous responses to customer questions and concerns.
  • Maintain a professional and empathetic tone while addressing customer needs.

 Communication:

  • Communicate with customers clearly and concisely, both in writing and verbally.
  • Follow communication guidelines and scripts as needed, while also showing flexibility in adapting to unique customer situations.

 Customer Feedback:

  • Collect and document customer feedback and suggestions for improvement.
  • Share valuable customer insights with the appropriate teams to drive product and service enhancements.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۱۷, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جون ۲۰, ۲۰۲۴

Redwood Leads

ٹیلی کمیونیکشن/آئی ایس پی · 1-10 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

United Bank Limited (UBL), , پاکستان
نومبر ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Pure Chitral, کراچی, پاکستان
نومبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

BEM Solutions, لاہور, پاکستان
نومبر ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

TecNex Soultions, راولپنڈی, پاکستان
نومبر ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!