QB Business Solutions is looking for a CSR of one of its clients based in USA:

  • Handle a large volume of inbound/outbound calls in a timely manner.
  • Follow communication scripts and use knowledge of the company’s products and services to go off-script when necessary.
  • Identify customer needs, research issues, resolve complaints, and provide solutions.
  • Maintain ownership of calls throughout the lifecycle of a caller’s request, including follow-ups with the escalation team.
  • Recommend improvements for systems and processes to boost organizational efficiency.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۲٦, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۲٦, ۲۰۲۴

QB Solutions

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

USA based Healthcare IT Company

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

United Bank Limited (UBL), , پاکستان
دسمبر ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative - Intern

Edrive Technology, لاہور, پاکستان
دسمبر ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

ROZEE.PK, اسلام آباد, پاکستان
دسمبر ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

LINRCO, واہ کینٹ, پاکستان
دسمبر ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!