• Respond promptly and professionally to customer inquiries and messages via Facebook Messenger.
  • Provide accurate information and resolve customer issues in a timely manner.
  • Maintain a positive and friendly tone while interacting with customers.
  • Document interactions and feedback to help improve our service.
  • Collaborate with team members and other departments to address complex issues.
  • Stay updated on company products, services, and policies.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Gulistan-e-Johar, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 24 سال
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۲۸, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۲۷, ۲۰۲۴

Provider MS Communications

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Prestige Connect, اسلام آباد, پاکستان
ستمبر ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Supportics, لاہور, پاکستان
ستمبر ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

King Revolution, لاہور, پاکستان
ستمبر ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

BlueEX, کراچی, پاکستان
ستمبر ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!