• Provide timely and accurate responses to customer inquiries via chat.
  • Troubleshoot and resolve customer issues efficiently.
  • Maintain a positive and professional demeanor in all interactions.
  • Document and track customer interactions in our CRM system.
  • Collaborate with team members and other departments to resolve complex issues.

Qualifications:

  • Excellent written communication skills.Strong problem-solving abilities.
  • Previous customer service experience preferred but not required.
  • Ability to multitask and handle high-volume chat interactions.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
8 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Gulistan-e-Johar, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 25 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۰۷, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۰۷, ۲۰۲۴

Provider MS Communications

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Chat Support Agent

Serve-kei, کراچی, پاکستان
ستمبر ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

The Knock Door, کراچی, پاکستان
اگست ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

خفیہ , لاہور, پاکستان
اگست ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
اگست ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!