• Engage with customers through Facebook Messenger to address inquiries, resolve issues, and provide information about products and services.
  • Maintain a positive and professional tone in all communications.
  • Handle multiple chat conversations simultaneously while ensuring accuracy and efficiency.
  • Collaborate with other team members and departments to resolve complex issues.
  • Document interactions and maintain accurate records of customer interactions.
  • Stay updated on company products, services, and promotions to provide accurate information.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Gulistan-e-Johar, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 25 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۰۳, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۰۳, ۲۰۲۴

Provider MS Communications

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Chat Support Agent

Serve-kei, کراچی, پاکستان
ستمبر ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

The Knock Door, کراچی, پاکستان
اگست ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

خفیہ , لاہور, پاکستان
اگست ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
اگست ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!