We are looking for a proactive and customer-focused individual to join our team as a Facebook Chat Agent. In this role, you will be responsible for engaging with customers via Facebook Messenger to provide support, answer queries, and ensure a positive customer experience.

Responsibilities:

  • Respond promptly to customer inquiries via Facebook Messenger.
  • Handle and resolve customer complaints and escalate issues as necessary.
  • Provide accurate information regarding products/services and company policies.
  • Maintain a professional and friendly tone in all communications.
  • Collaborate with other teams to ensure swift resolution of customer issues.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Gulistan-e-Johar, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 24 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۲۳, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جون ۲۲, ۲۰۲۴

Provider MS Communications

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Chat Support Agent

Cyber Pro (Pvt.) Ltd., لاہور, پاکستان
نومبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

Soft Savvy, کراچی, پاکستان
نومبر ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

Account Boosters, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

NexGen Design Works, کراچی, پاکستان
اکتوبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!