• Monitor and respond to customer messages on Facebook Messenger in a timely manner
  • Provide accurate information and support to customers regarding products/services
  • Resolve customer issues and complaints efficiently and professionally
  • Escalate complex inquiries to the appropriate department as needed
  • Maintain a positive and helpful attitude in all interactions with customers
  • Keep accurate records of customer interactions and transactions

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Gulistan-e-Johar, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 22 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۴, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جون ۰۴, ۲۰۲۴

Provider MS Communications

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Chat Support Agent

Provider MS Communications, کراچی, پاکستان
جون ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

AY Essential, کراچی, پاکستان
جون ۰۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent - International

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
جون ۱۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Agent

Stitched Identity, کراچی, پاکستان
مئی ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!