•  Engage with customers through Facebook Messenger to provide support, answer inquiries, and resolve issues promptly and professionally.
  •  Utilize knowledge base and resources to accurately address customer concerns and provide solutions.
  •  Monitor and respond to incoming messages in a timely manner to ensure customer satisfaction.
  •  Collaborate with other team members to escalate complex issues and ensure a seamless customer experience.
  •  Maintain a positive and empathetic attitude towards customers at all times.

Requirements:

  •  Excellent written communication skills in [language(s) required].
  •  Proficiency in using Facebook Messenger and other social media platforms.
  •  Ability to multitask.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Gulshan-e-Iqbal, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 22 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۹, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۸, ۲۰۲۴

Provider MS Communications

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Chat Support Agent

Star Tech Digitals, کراچی, پاکستان
ستمبر ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Executive

T-Marketing, لاہور, پاکستان
ستمبر ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Officer

LiveGreeter, لاہور, پاکستان
ستمبر ۲۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Email / Chat Support Representative

Supportics, لاہور, پاکستان
ستمبر ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!