We are looking for Customer Success/ Support Representative in Rawalpindi

Key Responsibilities:

  • Develop and maintain strong relationships with customers, serving as their primary point of contact.
  • Proactively engage with customers to understand their needs and challenges and provide appropriate solutions and recommendations.
  • Assist customers with onboarding, training, and ongoing support to maximize their use and adoption of our products or services.
  • Monitor customer vehicles, identify potential issues or opportunities, and take proactive steps to address them.
  • Collaborate closely with internal teams, including Operational and technical support, to advocate for customers and drive the resolution of issues.
  • Track and analyze customer feedback and usage data to identify trends, patterns, and opportunities for improvement.
  • Contribute to the development of customer success strategies, processes, and best practices.

Requirements

  • Education: Must be Bachelors
  • Experience: 1 year experience as a CSR.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۲۵, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۲۴, ۲۰۲۴

Professional HRM Servies

خدمات · 11-50 ملازمین - راولپنڈی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

United Bank Limited (UBL), , پاکستان
دسمبر ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Safar Al Umrah LLC, لاہور, پاکستان
دسمبر ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative - Intern

Edrive Technology, لاہور, پاکستان
دسمبر ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

ROZEE.PK, اسلام آباد, پاکستان
دسمبر ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!