• Address customer inquiries and issues that exceed AI capabilities.
  • Handle calls regarding parcel returns and assist customers with the return process.
  • Resolve various customer problems, including urgent parcel requests, size discrepancies, and refund issues.
  • Ensure high levels of customer satisfaction through effective problem-solving and communication.

Qualifications:

  • Excellent English communication skills are essential.
  • Strong problem-solving abilities and a customer-focused approach.
  • Ability to handle multiple tasks and manage time efficiently.
  • Experience in customer service is preferred but not required.
  • Proficiency in using customer service tools and software is a plus.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Korangi Creek Cantonment, کراچی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
20 - 34 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۱۱, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۱۰, ۲۰۲۴

Professional HRM Servies

خدمات · 11-50 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Maxim Global, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative / Closer

BA Communication Services, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

JNS facility Management, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Axxon BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
نومبر ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!