The Quality Assurance Executive (QA) is responsible for assessing the quality of the performance of our call center.

Responsibilities: 

  • Perform live call monitoring and provide trend data to the site management team. 
  • Perform daily evaluations of customer interacting departments.
  • Participate in all QA meetings, training and workshops to be aligned with the team and better understand the updates and processes.
  • Making and sharing daily productivity reports.
  • Participate and coordinate in calibration sessions. 
  • Call Scoring according to call evaluation.
  •  Provide feedback to Sales reps, team leaders, and managers. 
  • Conduct feedback and training sessions for reps.
  • Resolve any disputes filed by reps, TLs, and/or Managers.
  • Prepares and analyses internal and external quality reports for management staff review.
  • Perform any other duties as assigned. 
  • Achieve all daily and monthly KPIs.

Shift: Full-Time Night Shift (10hrs)

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۲٦, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۲۷, ۲۰۲۴

Prime BPO

رابطہ مرکز · 101-200 ملازمین - راولپنڈی

pPrime IT Solutions/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!