• Heading the customer success department
  • Assisting in the development of the strategies and plan to make the organization's existing customer's experience with the organization successful
  • Leading a team of Customer Success Managers and executives, defining their roles and responsibilities, monitoring their KPIs
  • Providing complete visibility of the performance of the customer support department, and presenting future plans in line with the organization's vision
  • Helping customer success managers handle high profile/ priority or irate customers
  • Devising and implementing a comprehensive customer complaint management system
  • Coordinating with other departments for customer queries, complaints, suggestions

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Bahria Town Rawalpindi, راولپنڈی, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
کیریئر کی سطح:
سربراہ شعبہ
تجربہ:
8 سال - 10 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۲۰, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۱۹, ۲۰۲۴

Premier Choice International

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 101-200 ملازمین - راولپنڈی

Premier Choice is an international real estate development company. We specialize in developing high-end residential apartments and commercial complexes in Pakistan, Canada and UAE.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!