• Provide customer support through inbound/outbound calls and emails to multiple clients.
  • Handle customer concerns/complaints in a courteous and professional manner and within established guidelines and escalate as necessary.
  • Demonstrate strong domain knowledge and communicate accurate information to the customers.
  • Use a ticketing system and other software to enter and maintain relevant data.
  • Coordinate and follow up on customer inquiries with relevant stakeholders to timely close open tickets.
  • Take product and industry-specific quizzes on a regular basis to exhibit a strong command on a domain.
  • Meet all performance metrics on a regular basis.
  • Maintain data confidentiality.
  • Share reports on daily performance.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
15 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Ferozepur Road, لاہور, پاکستان
جنس:
عورت
عمر:
19 - 28 سال
تعلیم:
بیچلرز (بی سی ایس / بی ایس) صرف
ڈگری کا عنوان:
BSCS , BS IT
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۰٦, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۳۰, ۲۰۲۴

PNY Trainings

تعلیم و تربیت · 1-10 ملازمین - لاہور

pPNY Trainings/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Chat Support Executive

Trusted Design Services, کراچی, پاکستان
نومبر ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Executive

Lglity, لاہور, پاکستان
نومبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Executive

Vault 21, کراچی, پاکستان
نومبر ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Chat Support Officer

Markhor Solution, کراچی, پاکستان
نومبر ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!