PAKTameer is looking for customer support executive staff. Experienced candidates with excellent communication are encouraged to apply.

Responsibilities:

  • Respond to customer queries in timely and accurate way via phone, email or chat.
  • Identify customers' needs and help the customers use specific features.
  • Update our internal databases with information about technical issues and useful discussions with customers. 
  • Monitor customer complaints on social media and reach out to provide assistance.
  • Inform customers about new features and functionalities.
  • Follow up with customers to ensure their technical issues are resolved.
  • Gather customer feedback and share it with our Product, Sales and Marketing teams.
  • Creative mindset & know-how of social media.

Eligibility Criteria:

Education:  Must have Bachelor Degree or equivalent

Experience:  01 year minimum

Skills:

  • Strong Microsoft word, Excel and Outlook skills
  • Ability to multitask in fast pace environment
  • Excellent English Communication Skills.
  • Customer support skills.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Thokar Niaz Baig, لاہور, پاکستان
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۰۷, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۰٦, ۲۰۲۳

Pak Tameer

خدمات · 11-50 ملازمین - لاہور

Pak Tameer

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Clevtron, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

MPS Ltd, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
نومبر ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!