Key Responsibilities:

  • Handle inbound calls from customers, responding to inquiries and providing detailed information about our services.
  • Assist customers in resolving any issues they may encounter, ensuring a positive customer experience.
  • Accurately document consumer interactions in our system.
  • Conduct outbound calls to follow up with customers as needed.

Skills and Qualifications:

  • Excellent verbal and written communication skills.
  • Ability to manage a high volume of calls and thrive in a fast-paced environment.
  • Strong problem-solving abilities and quick-thinking capabilities.
  • Customer-centric attitude with a dedication to providing top-notch customer service.
  • Team-oriented mindset, with the ability to collaborate effectively with colleagues.
  • Prior experience in a call center or customer service role is highly preferred.
  • Fluency in English is required.

Additional Information:

  • Location: Bahria Town, Lahore
  • Job Time:  ( 9:00 PM to 6:00 AM ) Night Shift
  • Pay: Rs30,000.00 - Rs50,000.00 per month + Incentive
  • Both male and female candidates are encouraged to apply.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Bahria Town Lahore, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۲۱, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۲۰, ۲۰۲۴

OrhanTech

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent

Apex Communications, لاہور, پاکستان
ستمبر ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Travel Techie, لاہور, پاکستان
ستمبر ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Brain Storm BPO, لاہور, پاکستان
اگست ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Giga Bite, اسلام آباد, پاکستان
ستمبر ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!