Responsibilities:

1.) Provide detailed information about the Online Quran Academy's courses, programs, schedules, and registration processes.

2.) Guide prospective students through the enrollment process and provide guidance on selecting appropriate courses.

3.) Handle complaints or dissatisfied customers with empathy, patience, and a proactive problem-solving approach.

4.) Collaborate with other team members to ensure smooth operations and seamless customer experiences.

5.) Stay up-to-date with the Quran Academy's policies, procedures, and curriculum to provide accurate information to customers.

Requirements:

1.) Strong verbal and written communication skills in English. Proficiency in other languages is a plus.

2.) Excellent interpersonal skills with the ability to build rapport and establish positive relationships with customers.

3.) Empathy, patience, and the ability to remain calm and composed in challenging situations.

4.) Basic knowledge of the Quran and Islamic teachings is preferred but not mandatory.

Note: Job Timings are from 4:00 Pm - 11:00 Pm (Evening Shift).

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
5 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۱۴, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۱۴, ۲۰۲۳

Opal Enstitu

ترقیِ کاروبار · 11-50 ملازمین - راولپنڈی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

United Bank Limited (UBL), , پاکستان
جنوری ۰۷, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

FITTED, لاہور, پاکستان
جنوری ۰۹, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

FITTED, لاہور, پاکستان
جنوری ۰۹, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MGC Developments, راولپنڈی, پاکستان
جنوری ۱۵, ۲۰۲۵ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!