• Helping to develop and implement a customer service policy for an entire organization .
  • Handling face-to-face inquiries from customers.
  • Finding ways to measure customer satisfaction and improve services.
  • Handling face-to-face inquiries from customers.
  • Provide information to clients regarding the project of the company.
  • Manage & handle clients queries.
  • Managing a team of customer services staff.
  • Motivate the client to pay installments in time and discuss development status of the project.
  • coordinate with different departments of company 
  • Reports to his/her Manager about daily activities. 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
25 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۲۴, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۲۳, ۲۰۲۴

Omega Group

ریئل اسٹیٹ / جائیداد · 301-600 ملازمین - فیصل آباد

Omega Villas (Pvt) Ltd. is a lush green pollution free housing society. Its located Near Faizpur Interchange Main Sharaqpur Road Lahore. Omega Villas Lahore, planned an area of 1600 Kanal, a self-contained, gated community equipped with all amenities of life. Omega Villas consists of mainly two projects i-e Omega Residencia & Omega Homes. We have developed Omega Residencia Sector "A" and Sector "B" respectively./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Executive

Mindstorm Communications LLP, راولپنڈی, پاکستان
مئی ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Fair & White, اسلام آباد, پاکستان
مئی ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Officer - Monthly Installment Collections

Karimi Corporation, کراچی, پاکستان
مئی ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MOJARI, جھنگ, پاکستان
مئی ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!