We are seeking a dedicated and customer-focused Call Center Agent to join our team. As a Call Center Agent, you will be the first point of contact for customers, addressing their inquiries, resolving issues, and ensuring a positive customer experience. Your role is essential in maintaining high levels of customer satisfaction while meeting company goals and performance metrics.

  • Excellent verbal communication skills.
  • Strong problem-solving skills and attention to detail.
  • Ability to remain calm and professional during stressful situations.
  • Ability to work well independently and in a team environment.
  • Basic computer skills and experience with CRM systems are preferred.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
20 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جنوری ۱۷, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
دسمبر ۱۷, ۲۰۲۴

Netx International

رابطہ مرکز · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

United Bank Limited (UBL), , پاکستان
دسمبر ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

LINRCO, واہ کینٹ, پاکستان
دسمبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Safar Al Umrah LLC, لاہور, پاکستان
دسمبر ۱۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative / Closer

BA Communication Services, لاہور, پاکستان
دسمبر ۱٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!