• Build positive relationships by going above and beyond with customer service, ensuring that all questions, cancellations, and confirmations are handled appropriately
  • Identify opportunities for driving sales and revenue of the company’s existing product suite, and seize opportunities to upsell when appropriate
  • Meet daily qualitative and quantitative targets for yourself and your team, and achieve all objectives for service, productivity, and quality
  • Create and maintain record of daily problems and remedial actions taken, using call-center database
  • Leverage data and insights gathered by the call center to recommend and influence process improvements

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۲۳, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۲۲, ۲۰۲۴

Mega Success

تعلیم و تربیت · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جون ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جون ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Mascot BPO, لاہور, پاکستان
جون ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Dcybernetic, کراچی, پاکستان
مئی ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!