• Respond to incoming customer inquiries via phone, email, or chat in a timely and courteous manner.
  • Identify customer needs, clarify information, and provide solutions or alternatives as appropriate.
  • Accurately document all interactions and transactions in the customer relationship management (CRM) system.
  • Resolve customer complaints or escalate issues to the appropriate department for further investigation and resolution.
  • Educate customers on product features, usage, and troubleshooting techniques.
  • Continuously strive to meet or exceed performance metrics, including response time, resolution time, and customer satisfaction ratings.
  • Collaborate with team members and other departments to ensure seamless customer experiences.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
17 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
دوپہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 30 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۰۹, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۰۸, ۲۰۲۴

Maverick Wells

بی پی او · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Trust Link Tech, لاہور, پاکستان
مئی ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Cyber Bud, کراچی, پاکستان
مئی ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Mayaar Online, فیصل آباد, پاکستان
مئی ۰۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Spectra Logs, لاہور, پاکستان
مئی ۱۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!