• Improves customer service quality results by conducting surveys and studying, evaluating, and re-designing processes and establishing and communicating service metrics and monitoring and analyzing results.
  • Implements production, productivity, quality, and customer-service standards.
  • Contributes customer service information and recommendations to strategic plans and reviews.
  • Audits customer service procedures and trends and determines system improvements.
  • Answers customers’ questions, resolves problems, and maintains customer satisfaction by providing problem-solving resources.
  • Maximizes customer operational performance by providing help desk resources and technical advice.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Johar Town, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
30 - 40 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Marketing
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
5 سال (Preferred industry Telecommunication/Call centers etcs)
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۲۵, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۲۴, ۲۰۲۳

Mama Organic

ذاتی نگہداشت و خدمات · 11-50 ملازمین - لاہور

Who We Are Mama Organic is a company that provides 100% natural and organic products for your skincare.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Communications / Customer Services Manager

We Guide Solutions and Consultants (Private) Limited, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
ستمبر ۰۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

AffinityVibez Pvt Ltd, لاہور, پاکستان
ستمبر ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

A Plus Services, اسلام آباد, پاکستان
ستمبر ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Executive

Digital Global Resource, لاہور, پاکستان
ستمبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!