Job Responsibilities:

  • Listening to assigned calls as per the target to make sure that agent followed all the required protocols and did not miss out on any product information.
  • Making and sharing daily productivity reports.
  • Make sure that agent maintained the call flow as per the quality criteria.
  • Call Scoring according to call evaluation.
  • Make sure that agent did not provide/offer any false information to the customer.
  • Make sure that agent was not involved in any fraudulent activity.
  • Report any misconduct (if observed) on the floor.
  • Reporting to work on time and follow company policies.
  • Completing the assigned task along with the documentation of every and any activity.
  • Comply on Company Security Policy.
  • Share the QA Feedbacks, Live call monitoring feedback and QA stats report to the Manager on a daily, weekly and monthly basis.
  • Maintain/update the CRM on daily basis.
  • Perform any and all other duties as assigned.
  • Achieve all daily and monthly KPIs.

Job Requirements:

  • The ideal candidate should be able to understand English
  • Must have amazing listening skills and should have extreme attention to detail
  • At least 1 year of previous call center or QA evaluations & monitoring tools experience, preferably in the call center industry.
  • Experience in performance improvement feedback and recommendations to employees.
  • A bachelor's or associate degree is a plus.

Perks

  • Medical
  • EOBI
  • Quarterly bonuses
  • Company maintained car (if you meet the requirement)
  • Umrah (if you get selected)
  • Convince allowanc

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۰۱, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۳۱, ۲۰۲۳
Diversity Inclusion:
We value diversity of our employees. All qualified applicants will receive fair consideration without regard to genders or socio-economic backgrounds.

M Tech 

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - کراچی

pMustafa Tech/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Quality Assurance Executive

Oculus Ventures, کراچی, پاکستان
اکتوبر ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Quality Assurance Executive

Errands Services, اسلام آباد, پاکستان
ستمبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Quality Assurance Manager

Arsons Pharmaceutical, لاہور, پاکستان
ستمبر ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Manager Quality Assurance / Quality Control

JSK Feeds Limited, دیپالپور, پاکستان
ستمبر ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!