• Preparing job descriptions, advertising vacant positions, and managing the employment process.
  • Orientating new employees and training existing employees.
  • Build strong relations with different universities by participating in various events to strengthen company branding.
  • Monitoring employee performance.
  • Ensuring that all employees are organized and satisfied in their work environment.
  • Overseeing the health and safety of all employees.
  • Implementing systematic staff development procedures.
  • Providing counseling on policies and procedures.
  • Ensuring meticulous implementation of payroll and benefits administration.
  • Communicating with staff about issues affecting their performance.
  • Carries out administrative duties such as filing, typing, copying, binding, scanning etc
  • Ensuring accurate and proper record-keeping of employee information in electronic and digital format.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
6 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۰۱, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۲۸, ۲۰۲۳

Work Environment

Supervisor’s gender:
Male
Percentage of female coworkers:
10-19%

Lucid Web Solution

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - کراچی

We are helping businesses that were forced by the Pandemic to layoff or cut cost by offering at cost software development in React and other Frameworks

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

HR Manager

RELX International, اسلام آباد, پاکستان
دسمبر ۱۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

HR Manager

Karobaar Plus Plus, کراچی, پاکستان
دسمبر ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

HR Manager

Ocudi Shipping, کراچی, پاکستان
دسمبر ۱۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

HR Manager

The Oven Pizza and BBQ Restaurant, میاں چنوں, پاکستان
دسمبر ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!