• Respond promptly and courteously to customer inquiries via phone, email, or in-person regarding various durable medical equipment, including but not limited to wheelchairs, Braces, etc.
  • Assist customers in selecting appropriate equipment based on their individual needs, offering guidance on product features, usage, and benefits.
  • Process orders accurately and efficiently, ensuring proper documentation and coordinating delivery or pickup schedules.
  • Provide technical support, troubleshoot issues, and offer guidance on the proper use and maintenance of the equipment.
  • Resolve customer complaints and concerns in a professional and empathetic manner, aiming for effective solutions and customer satisfaction.
  • Maintain accurate records of customer interactions, transactions, and inventory levels.
  • Collaborate with the team to optimize workflows and contribute to a positive customer service environment.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
20 - 32 سال
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۳۰, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۳۰, ۲۰۲۳

Liaison Marketing Solution

بی پی او · 11-50 ملازمین - کراچی

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!