The customer service administrator must be able to commincate with clients over the phone to notify them for payments and installment updates.

Essential duties and responsibilities:

  • Pre-qualify service calls via telephone, email or other customer required method.
  • Assist with service order creation.
  • Create, Maintain and update various spreadsheets in order to provide data to call center staff and/or customer.
  • Retrieve and report status of service calls to customer via telephone, email or 3rd party.
  • Answer incoming phone calls
  • Various administrative duties as assigned by the Call Center Manager.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
4 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مارچ ۲٦, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
فروری ۲۵, ۲۰۲۲

Karimi Corporation

تعمیرات / سیمنٹ / دھاتیں · 11-50 ملازمین - کراچی

Karimi Corporation

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!