• Managing day-to-day office operations, including office maintainance, supplies, and equipment.
  • Coordinating with other departments to ensure smooth workflow and communication.
  • Overseeing and managing administrative staff, including receptionists, clerks, and administrative assistants.
  • Developing and implementing administrative policies and procedures to improve efficiency and effectiveness.
  • Assisting in the preparation of budgets reports, and other financial documents.
  • Planning and scheduling meetings, appointments, and travel arrangements for senior executives.
  • Coordinating with vendors and suppliers to ensure timely delivery of goods and services.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Kohat Road, پشاور, پاکستان
جنس:
مرد
عمر:
25 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
B.COM/MBA/MCOM
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
2 سال - 4 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اپریل ۰۳, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
مارچ ۰۳, ۲۰۲۳

Kale

تعمیرات / سیمنٹ / دھاتیں · 51-100 ملازمین - پشاور

pKale/p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Manager Administration

Airlink Communication, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Assistant Manager / Deputy Manager Administration

خفیہ , لاہور, پاکستان
اکتوبر ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Trainee Sales Administration

Saab Moulded Furniture, گجرانوالہ, پاکستان
اکتوبر ۱۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Head of Administration Security & HSC

خفیہ , کراچی, پاکستان
نومبر ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!