1. Must have adequate knowledge of the official environment.

2. Managing records of office-related documents.

3. Assisting the Floor managers in their day-to-day tasks.

4. Possess good communication skills both verbal and written,

5. Having a prior job role could be preferred.

6. Daily document handling i.e Dispatch of letters, cheques, reception of candidates' documents.

7. Hands-on experience of Microsoft office tools (Word, Excel, and Powerpoint).

8. Can handle daily calls and manage queries professionally. 

Qualification: Mini Bachelors BA in English or Higher.

Shift timing: Morning (9am to 5:30pm).

Salary: 35,000 or above per month.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
2 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Bahria Town Rawalpindi, راولپنڈی, پاکستان
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
ڈگری کا عنوان:
Bachelor\'s degree or above in the relevant field
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۰۱, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۱۸, ۲۰۲۴

Hillcrest Solutions (Private) Limited

خدمات · 2501-3000 ملازمین - راولپنڈی

pHillcrest Solutions(Private) Limited is incorporated in Pakistan with the primary objective of providing Human Resource and Manpower Services to vast clientele across the Globe./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!