Responsibilities

  • Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner.
  • Follow communication “scripts” when handling different topics.
  • Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives.
  • Seize opportunities to upsell products when they arise.
  • Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile.
  • Frequently attend educational seminars to improve knowledge and performance level.
  • Meet personal/team qualitative and quantitative targets.

Requirements and Skills

  • Track record of over-achieving quota.
  • Intermediate phone and verbal communication skills along with active listening.
  • Customer focus and adaptability to different personality types.
  • Ability to multi-task, set priorities, and manage time effectively.

Job Type: Full-time Salary: Rs30,000.00 - Rs100,000.00 per month

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
20 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۱, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۱, ۲۰۲۳

Hadi Digital Solutions

رابطہ مرکز · 101-300 ملازمین - سرگودھا

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Representative

Stunners, کراچی, پاکستان
نومبر ۰۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

2A Tech & Solutions, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Protruckin Solution, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Representative

Protruckin Solution, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!