1. Greeting and assisting visitors, clients, and guests courteously.
  2. Ensuring adherence to security protocols, such as verifying visitor identification.
  3. Answering incoming calls, taking messages, and redirecting inquiries as needed.
  4. Scheduling appointments and meetings for staff members.
  5. Managing incoming and outgoing mail, packages, and deliveries.
  6. Maintaining cleanliness and organization of the reception area.
  7. Providing administrative support including typing, filing, and data entry, and assisting in the Processing Department.
  8. Addressing customer complaints or concerns professionally.
  9. Operating office equipment such as fax machines, printers, and photocopiers.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
ایک سال سے کم - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۳۰, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۲۹, ۲۰۲۴

Gulf Caribbean Citizenship

مشیران · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!