• Handle inbound calls from customers regarding billing inquiries, service issues, and general support requests related to Xfinity services.
  • Assist customers in resolving billing discrepancies, processing payments, and providing information on billing statements and account charges.
  • Troubleshoot technical issues related to internet, TV, and phone services, escalating complex issues when necessary.
  • Educate customers on available products, services, and promotions to meet their needs and enhance their experience.
  • Maintain accurate records of customer interactions, transactions, and resolutions in our database system.
  • Collaborate with other departments, such as technical support and sales, to ensure effective communication and resolution of customer issues.
  • Availability for night shifts (8 PM - 5 AM).
  • Note:- Pick & Drop Service is Available
  • Weekends are off

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
1 سال - 2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۰۲, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۰۴, ۲۰۲۴

Grow More

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

Digitaiz, لاہور, پاکستان
دسمبر ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Sololedger, لاہور, پاکستان
دسمبر ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Zartex Gaming Solutions, اسلام آباد, پاکستان
نومبر ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Pearl Communication, راولپنڈی, پاکستان
نومبر ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!