The Customer Service Representative (CSR) will serve as the primary point of contact for our customers, addressing inquiries, resolving issues, and providing support. The ideal candidate will possess strong communication skills, a positive attitude, and the ability to handle challenging situations with professionalism.

Responsibilities:

1- Excellent verbal and written communication skills.

2- Maintain a deep understanding of company products, services.

3- Respond to customer inquiries via phone, email, chat.

4- Ability to work both independently and as part of a team.Working Conditions:

  • Environment: Office setting; may include remote work options.

  • Hours: Full-time/Part-time; may require occasional evenings or weekends based on business needs.

Experience: Previous experience in customer service or a related field is a plus.

Benefits:

1- Fixed Salary plus Commission.

2- Opportunities for professional development and career growth.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
15 - 25 سال
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۰۵, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۰۵, ۲۰۲۴

Future Vision Advertising Pvt Ltd

سرمایہ کاری · 1-10 ملازمین - لاہور

Advertising Company

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

United Bank Limited (UBL), , پاکستان
اکتوبر ۰۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Systems Ltd, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

JNS facility Management, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

MKT Sharks, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!